Δημιουργός- Δημιουργία-Φιλοσοφία - του κ. Παύλου Καρκανίδα (Αυστραλία)
Μελέτησα ξανά, και ξανά, και ξανά, εάν υπάρχει Υπέρτατος-Υπερφυσικός-Δημιουργός, η, Πανίσχυρη Ενέργεια με Ευφυή Σχεδιασμό, (η, όπως θέλεις πες το) όσων βλέπουμε, και όσων γνωρίζουμε, και όσων δεν βλέπουμε με τα μάτια μας και όσων δεν γνωρίζουμε με το μυαλό μας, και κατέληξα στους εξής Συλλογισμούς, όχι οριστικούς και αμετάβλητους, καθότι και η επιστήμη σε κάποιους κλάδους της, δεν είναι στάσιμη και αμετάβλητη, αλλά συνεχώς βρίσκεται σε μια ανοδική, εξελισσόμενη, εναλλασσόμενη, και προοδευτική πορεία. Αυτή τη πορεία δεν μπορεί κανείς να την ανακόψει, αλλά μόνο να την παρακολουθεί, να την μελετάει και να την αποδέχεται, ή να την απορρίπτει.
Συλλογισμός Α΄:
Συμφωνώ απολύτως με την Αρχαία Ελληνική Αρχή - Αξίωμα, (α) «Εκ του μηδενός μηδέν» και με την Αρχή - Αξίωμα, (β) «Δεν υπάρχει Δημιουργία, χωρίς Δημιουργό»
Συλλογισμός Β΄:
Ο ΘΕΟΣ, ή, Ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ, ή, Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΨΥΧΗ, ή, Ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΤΗΣ, ή Ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ, ή, Η ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕ ΕΥΦΥΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ. Το όποιο ΟΝΟΜΑ του, είναι με ανθρώπινα σκέπτεσθαι, λόγια και κριτήρια, που το Δίνουμε εμείς οι Άνθρωποι. Ως προς εμένα, όποιο όνομα μπορείς και να του δώσεις, αρκεί αυτό να υποδηλώνει ΤΟΝ επ’ άπειρον Υπάρχων ( δεν γνωρίζουμε τον χρόνο υπάρξεώς του, επειδή είναι απροσμέτρητος, ίσως επ’ άπειρον) Ζώντα Δημιουργό της ζωής της πανίδας, δηλαδή το σύνολο των χιλιάδων Ζωικών ειδών και ποικιλιών, στη στεριά και στη θάλασσα (σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και ο Άνθρωπος), και Δημιουργό της χλωρίδας, δηλαδή το σύνολο των φυτικών ειδών και ευρείας ποικιλίας και εναλλακτικών χρωμάτων στη στεριά και στη θάλασσα, και Δημιουργό γενικότερα της όλης Φύσης. Με άλλα λόγια υποστηρίζω με βεβαιότητα την Ύπαρξη Δημιουργού της Ζωής στον πλανήτη μας, μέχρις αποδείξεως τουναντίον. Στη συνέχεια αυτού του κειμένου θα αιτιολογήσω αυτή τη πεποίθησή μου, η οποία να στηρίζεται στην Επιστήμη της Λογικής, αλλά και της μεταφυσικής. Διότι μαθηματικά, χημεία, αστρονομία, βιολογία, αστροφυσική, τηλεσκόπια, μικροσκόπια, διαστημόπλοια, και πειράματα όπως αυτό κάτω από τις Άλπεις, δεν ανακαλύπτουν, δεν μπορούν να ανακαλύψουν τον Δημιουργό, αλλά τον συμπεραίνουν και τον ανακαλύπτουν και τον αποκαλύπτουν μελετώντας τις Δημιουργίες του.
Για δε το σύμπαν και τα σύμπαντα, Λογισμός μου δια της (α) Λογικής Επιστήμης, αλλά και (β) της Μεταφυσικής, είναι ότι είναι ο ίδιος ο επ’ άπειρον Υπάρχων ΥΠΕΡ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ που τα δημιούργησε. Και το (α) και το (β) είναι όροι που πρώτο-χρησιμοποίησε και δίδαξε ο Αριστοτέλης.
Η “μεταφυσική” έννοια που αποδίδει τα “μετά τα φυσικά”, είναι ένας όρος που πρώτο-χρησιμοποίησε ο Αριστοτέλης, για να προσδιορίσει όσα υπήρχαν πέρα από τη φύση. Μεταφυσική είναι η έννοια που καλύπτει όλα όσα δεν μπορεί να παρατηρήσει το ανθρώπινο μάτι και δεν μπορεί να ακούσει το ανθρώπινο αυτί. Είναι ο απεριόριστος χώρος που βρίσκεται πέρα από την ανθρώπινη αντίληψη, περιέχει δε όσα μεσολαβούν ανάμεσα στον άνθρωπο και στην πηγή που τον δημιούργησε.
Ο Einstein είχε πει : “Η επιστήμη χωρίς τη θρησκεία είναι ανάπηρη” και “Η θρησκεία χωρίς την επιστήμη είναι τυφλή”
Εγώ θα έλεγα : “Η επιστήμη που αγνοεί τη μεταφυσική είναι ανάπηρη” και “Η μεταφυσική που αγνοεί την επιστήμη είναι τυφλή”
Υπάρχει Ζωή σε άλλους πλανήτες;
Όσον αφορά την ύπαρξη, ή μη, Ζωής σε άλλους πλανήτες στα σύμπαντα, φυσικό είναι, πως θα πρέπει σε κάποιους να υπάρχει ΖΩΗ, δεδομένου ότι ο πλανήτης μας που είναι ένας από τους απροσμέτρητους πλανήτες, δεν μπορεί να είναι ο μόνος και μοναδικός προνομιούχος, που να έχει κατ’ εξαίρεση τις ευνοϊκές συνθήκες για την Ύπαρξη- Δημιουργία αναπτυξιακής ΖΩΗΣ. Το βέβαιο είναι ότι δεν μπορούμε να έλθουμε σε επαλήθευση της ύπαρξης ζωής σε κάποιους πλανήτες, διότι είναι τόσο μακριά από τη γη που ούτε με ράδιο-σήματα μπορούμε να τους πλησιάσουμε. Όμως οι επιστήμες της αστρονομίας και της αστροφυσικής, κάνουν συνεχείς προόδους, έτσι ώστε σε κάποια στιγμή στο μέλλον να γίνει η επαλήθευση νοήμονος ζωής σε κάποιον απομακρυσμένο πλανήτη. Εάν εκείνοι του άγνωστου πλανήτη, είναι πιο νοήμονες από εμάς, θα είναι εκείνοι που θα μας ανακαλύψουν.
Συλλογισμός Γ΄:
Είπα στο Συλλογισμό Α΄ για δύο Αρχές-Αξιώματα: Αρχή-Αξίωμα, (α) «Εκ του μηδενός μηδέν» και Αρχή Αξίωμα, (β) «Δεν υπάρχει Δημιουργία, χωρίς Δημιουργό»
Τώρα θα μου πείτε βάσει αυτών των αξιωμάτων και ο Δημιουργός πρέπει να έχει τον Δημιουργό του. Μπορεί. Μπορεί να είναι, και να είναι, κάτι ακατανόητο για τον ανθρώπινο νου. Εμείς σκεπτόμαστε ανθρώπινα και λέμε, γιατί δεν παρουσιάζεται και να μας πει, να,.. εγώ είμαι ο Θεός σας. Εδώ είμαι για να με γνωρίσετε. Αλλά αφού δεν ξέρουμε τι είναι, ή, ποιος είναι, η, πως είναι, ή από τι είναι, ο Δημιουργός, είναι αδύνατο να ανακαλύψουμε ποιος είναι, ποιος είναι ο Δημιουργός του, και ποιός είναι ο Δημιουργός του Δημιουργού του. Διότι όπως θα δείτε από τα παραδείγματα που θα αναφερθώ, κατά κανόνα, κανένα δημιούργημα, δεν ξέρει, δεν μπορεί να ξέρει, ούτε καν τον Δημιουργό του, πολλώ μάλλον δεν μπορεί να ξέρει το σόι του Δημιουργού του, αν αυτό υπάρχει, τι, και πώς. Εξαίρεση είναι (α) ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, ο οποίος αν ρωτηθεί ξέρει να σου πει ποιος είναι ο Δημιουργός του. Και (β) ο άνθρωπος, ο οποίος μπορεί να καταλαβαίνει πως υπάρχει κάποιος Δημιουργός του, και ας μην τον ξέρει ποιος είναι, πως είναι, τι είναι, και βέβαια δεν μπορεί να ξέρει αν ο Δημιουργός έχει δημιουργηθεί από άλλο Δημιουργό, ή ότι ο Δημιουργός δεν δημιουργήθηκε, αλλά είναι Ο ένας Ο επ’ άπειρον υπάρχων. Τα ζώα όσο νοήμονα και αν είναι ( π.χ. ο σκύλος, το άλογο, το μυρμήγκι), δεν έχουν ιδέα, ούτε τη νόηση έχουν, για να τους περάσει η σκέψη ότι είναι δημιουργήματα. Μάλιστα το μυρμήγκι δεν γνωρίζει ότι υπάρχει ο άνθρωπος. Μπορεί να στέκεσαι όρθιος σε μιλιούνια μυρμηγκιών, ακόμη να κτυπάς δίπλα τους το πόδι σου, και να μην παίρνουνε χαμπάρι, ούτε αποφεύγουν το κινούμενο πόδι σου, ούτε καταλαβαίνουν πως κινδυνεύουν να πατηθούν και να σκοτωθούν. Σε αντίθεση με το μυρμήγκι, είναι η κατσαρίδα, η οποία μπορεί να μην βλέπει και να μη καταλαβαίνει τον άνθρωπο, αλλά έχει κεραίες-ραντάρ πού την βοηθάνε για να αποφύγει με επιτυχείς ζιγκ-ζαγκ ελιγμούς, το πόδι του ανθρώπου που πάει να την σκοτώσει. Λέγεται ότι σε ένα παγκόσμιο πυρηνικό ολοκαύτωμα, ο άνθρωπος και όλα τα ζώα θα αφανισθούν, και μόνο οι κατσαρίδες θα επιζήσουν. Ακόμη μπορούν να επιζήσουν (υποθαλάσσια) ενίδρυα σε μεγάλο βάθος των ωκεανών, καθώς και μικροοργανισμοί σε μεγάλο βάθος κάτω από το στερεό φλοιό της γης.
Συλλογισμός Δ΄ :
Δημιουργός και Δημιουργήματα.
Λοιπόν εδώ παραθέτω τρία παραδείγματα δημιουργημάτων, αν και μπορούσα να παραθέσω, πολλά, αλλά το συμπέρασμα βγαίνει και από τα λίγα, για αυτό τα λίγα τα λέμε και παραδείγματα. “Άλλωστε, το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν”
Ο Άνθρωπος Δημιουργός – Παράδειγμα.
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, (ο προγραμματισμός του και το διαδίκτυο), είναι δημιούργημα, δεν είναι Δημιουργός. Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής Δημιουργήθηκε από Δημιουργό. Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής δεν αυτό-δημιουργήθηκε. Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής αν ρωτηθεί, ΞΕΡΕΙ τον Δημιουργό του.
Δημιουργός Ο Υπέρτατος Υπερφυσικός Υπέρ-τεχνίτης, η,
Η Πανίσχυρη Ενέργεια Με Ευφυή Δημιουργικό Σχεδιασμό.
Παραδείγματα δημιουργημάτων του.
1.- Η Φύση που γεννά είναι Δημιούργημα, δεν είναι Δημιουργός. Η Φύση Δημιουργήθηκε από Δημιουργό. Η Φύση δεν αυτό-δημιουργήθηκε.” Η Φύση ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ότι έγινε από Δημιουργό, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ποιος είναι Ο Δημιουργός της.
2.- Ο Άνθρωπος είναι Δημιούργημα, είναι και Δημιουργός διαφόρων πραγμάτων, αλλά δεν είναι Δημιουργός ζωής. Ο Άνθρωπος Δημιουργήθηκε από Δημιουργό. Ο Άνθρωπος δεν αυτό-δημιουργήθηκε. Ο Άνθρωπος έχει από όλα τα ζώα τον πιο ικανό, ανεπτυγμένο, και εξελισσόμενο προοδευτικά Νου, Επενδυμένο με μυαλό από Ύλη. Ο Άνθρωπος μπορεί και Δημιουργεί. Ο Άνθρωπος είναι το μόνο ικανό Δημιούργημα (εύλογο, ζώο) στον Πλανήτη Γη, που καταλαβαίνει και ξέρει ότι κάποιος Δημιουργός τον Δημιούργησε αυτόν και τα άλλα είδη στη Φύση, και γενικά την όλη Φύση. Ο Άνθρωπος δεν ξέρει ποιος είναι, πως και τι είναι, ο Δημιουργός του, αν και πλησιάζει στη περιγραφή και στη γνώση αυτών των αγνώστων στοιχείων. Είπαμε ο Νους του ανθρώπου είναι παρασάγγας ανώτερος από όλα τα ζώα στον πλανήτη μας, αλλά δεν έχει τόση μεγάλη ικανότητα ώστε να Ισχυρίζεται ότι είναι Παντογνώστης. Και τούτο διότι Ο Νους του έχει δημιουργηθεί με όρους, και μέσα σε ένα πλαίσιο, που δεν μπορεί να φθάσει στην παντογνωσία. Άρα, παρά τη μεγάλη πρόοδό του, στη γνώση και στις γνώσεις, γνωρίζει και καταλαβαίνει ένα πολύ μικρό ποσοστό γνώσεων ας πούμε π.χ. 2,1%, το ποσοστό αυτό με το χρόνο θα αυξάνει, αλλά το μεγαλύτερο τοις εκατό ποσοστό, θα είναι εκείνο που δεν θα μπορεί ποτέ να μάθει, κι’ ας μη μπορεί να το πιστοποιήσει και να το αποδεχθεί, αφού δεν μπορεί να ξέρει τι είναι αυτά που δεν ξέρει.
Ο φιλόσοφος Σωκράτης είχε πει: “Εν μόνον οίδα, ότι ουδέν οίδα” Παρόλο ότι για την εποχή που έζησε ήξερε πάρα πολλά, είχε δε τη γνώση και τη κρίση, ότι ήταν πιο πολλά εκείνα που δεν ήξερε.
Συλλογισμός Ε΄:
(α) Όλα τα είδη, των ζώων και των φυτών είναι δημιουργημένα με μια πολυπλοκότητα και τελειότητα σε άλλα με λιγότερη, και σε άλλα με περισσότερη τελειότητα. Ας αναφερθούμε στην πανίδα. Με μια απλή ματιά μας, διαπιστώνουμε στα ζωικά δημιουργήματα ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ, απλά και μόνο από την εξωτερική τους εμφάνιση. Και αν κάνουμε ανατομία, βλέπουμε τα διάφορα όργανα τα οποία κάθε ένα από αυτά κάνει και ένα απαραίτητο και ωφέλιμο έργο. Να πούμε για το όργανο της ανθρώπινης καρδιάς, η οποία είναι μια κατασκευασμένη ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΤΛΙΑ που αντλεί και ωθεί αίμα 60 έως 100 φορές σε ένα λεπτό της ώρας, και δουλεύει μέρα νύχτα ασταμάτητα σε όλη μας τη ζωή; Αξίζει να πάτε στο Google και να γράψετε για αναζήτηση «πως λειτουργεί η καρδιά» και να ανοίξετε “πως λειτουργεί η καρδιά- in gr. Health”! Να πούμε για τον Νου και τις πολλές λειτουργίες του μυαλού; Να πούμε για τον ύπνο και τον ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ του μυαλού, ώστε να λειτουργούν όλα τα όργανα του σώματος κατά τη διάρκεια του ύπνου; Και τι να πούμε για το θαύμα της σύλληψης και τη δημιουργία ζωής από την ένωση ενός σπερματοζωαρίου και ενός ωαρίου που είναι όντως τόσο μικροσκοπικά, που μπορείς να τα δεις μόνο με μικροσκόπιο, και σε εννέα μήνες να γεννιέται ένα νεογνό, με όλα τα όργανα ενός ανθρώπου υπό ανάπτυξη.
Είναι λοιπόν πολυσύνθετο το ανθρώπινο σώμα, με τα συστήματά του, τα όργανά του, αλλά και με τις αισθήσεις του, τα συναισθήματά του, την διανόηση και την ενέργειά του, και που αυτή είναι ένας κόκκος από την ίδια την ενέργεια τη Θεϊκή - Δημιουργική.
Δεν είναι σκοπός μου να περιγράψω τη ΠΟΛΥ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΜΗΧΑΝΗ, ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ θα έλεγα, που λέγεται ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ, και κατά επέκταση άνθρωπος, ούτε είναι και της αρμοδιότητάς μου, αλλά αν αφήσουμε τους αρμόδιους να το κάνουν, αυτοί για να τα γράψουν αναλυτικά, θα χρειασθούν δύο τόμους των 1000 σελίδων έκαστος, για να περιγράψουν τη μηχανική τελειότητα και πολυπλοκότητα και λειτουργία, και συναρμολόγηση και συντονισμό των διαφόρων συστημάτων, οργάνων και αδένων που έχουν σκοπό, τη διατήρηση της σωματικής, ψυχικής και της διανοητικής ζωής του ανθρώπου. Σκοπός μου είναι, να αποδείξω και να πείσω μετά βεβαιότητας, ότι αυτός ο πολύ πολύπλοκος μηχανισμός του οργανισμού του ανθρώπου, χωρίς ίχνος αμφιβολίας, δημιουργήθηκε από έναν ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΥΠΕΡΤΕΧΝΙΤΗ!!!
Οι Θρησκείες
Πεποίθησή μου είναι ότι όλες οι θρησκείες, ανεξαιρέτως όλες, είναι ανθρώπινες, και κάθε άλλο παρά Θεϊκές είναι. Οι δε ιδιότητες που αποδίδουν στο Θρησκευτικό τους ΘΕΟ, «Παν-εύσπλαχνος, Παν-αγαθός, κ.ά. είναι επίσης ανθρώπινες θρησκευτικές φαντασιώσεις, Θεϊκών καλών και αγαθών επιθέτων.
Εάν τώρα κάποιος κάνει τον συλλογισμό και πει αφού ο «ΘΕΟΣ έχει αυτές τις ιδιότητες, γιατί επιτρέπει να γίνονται τόσα κακά στον κόσμο. Αυτή την ερώτηση μπορεί να την κάνει ένας θρησκευόμενος, δηλαδή κάποιος πού πιστεύει στη Θρησκεία, και όχι ένας άθρησκος που δεν πιστεύει σε θρησκείες, που δεν πιστεύει ότι είναι Θεϊκές, αλλά ανθρώπινες ψευδο-κατασκευές.
Κατά δεύτερο λόγο, τα τόσα πολλά κακά και τραγικά που συμβαίνουν στο κόσμο, πόλεμοι, κλιματικές αλλαγές, ακόμη και ασθένειες και επιδημίες, δεν τα στέλνει Ο «ΘΕΟΣ» αλλά είναι αποτέλεσμα λαθών, αντί-φυσικών συνηθειών, καταχρήσεων, πλεονεξίας, και κακώς πεπραγμένων του ίδιου του ανθρώπου. Ο άνθρωπος είναι αυτός που σπέρνει ανέμους, αυτός είναι που θερίζει και θύελλες.
Οι Θρησκείες τέλος, δεν καταλύονται, επειδή αφενός, ο άνθρωπος φοβάται τον θάνατο, και την κόλαση που νομίζει ότι θα πάει εάν είναι άπιστος και άθρησκος, και αφετέρου, επειδή είναι στη φύση του ανθρώπου να θέλει να είναι αιώνιος και ευδαίμων σε μια νέα ζωή σε κάποιο παράδεισο μετά από τον θάνατό του στη γη. Τους μεν μεταθανάτιους φόβους του, τους σβήνει με ένα σφουγγάρι η θρησκεία, τις δε μετά θάνατον προσδοκίες του, του παρέχει και πάλι μόνο η θρησκεία, και για αυτό την πιστεύει και την ακολουθεί, και έτσι οι Θρησκείες έχουν οπαδούς, και εφόσον θα έχουν οπαδούς που τις στηρίζουν, οι θρησκείες δεν πρόκειται να καταλυθούν. Οι θρησκείες, παρόλο ότι δεν έχουν αποδείξεις για όσα κηρύττουν και υπόσχονται, είναι και χρήσιμες, γιατί δίνουν ελπίδα μετά τον θάνατο στους απελπισμένους και στους αφελείς. Από την άλλη, οι θρησκείες είναι βλαπτικές, γιατί αυτά που υπόσχονται είναι αναληθή και απραγματοποίητα. Οι Θρησκείες λοιπόν από μια άποψη είναι και καλές και ωφέλιμες, και από την άλλη άποψη είναι κακές και βλαπτικές.
Για τις θρησκείες λοιπόν ισχύει το ρηθέν: “ ουδέν κακό αμιγές καλού, - και τανάπαλιν – ουδέν καλό αμιγές κακού”
Στην ερώτηση. Είναι οι Θρήσκοι καλύτεροι από τους άθρησκους; Η απάντηση είναι ΟΧΙ, διότι υπάρχουν καλοί Θρήσκοι και κακοί θρήσκοι. - όπως και – καλοί άθρησκοι και κακοί άθρησκοι.
Επίλογος: Αυτές είναι οι θέσεις και πεποιθήσεις μου. Εάν παρά ταύτα, κάποιοι διαφωνούν και έχουν άλλες ιδέες, φιλοσοφίες και θεωρίες περί της ζωής και δημιουργίας, χωρίς Δημιουργό, είναι δικαίωμά τους, και δεν έχουν παρά να μας παραθέσουν τα δικά τους επιχειρήματα και ποιοι είναι οι συλλογισμοί τους. Οι αναγνώστες με τη σειρά τους κρίνουν, συγκρίνουν, συλλογίζονται, διαλογίζονται, και αποφασίζουν κατά δοκούν. Διαφωνίες μπορεί να υπάρχουν. Κάποτε οι αντιφρονούντες σε κάποιο θέμα συμφωνούν, και κάποτε διαφωνούν. Η διαφωνία είναι εξίσου καλή με τη συμφωνία, ακόμη είναι και ωφελιμότερη από τη συμφωνία, γιατί ο ανταγωνισμός των σκέψεων και των ιδεών, βοηθάει στη πληρέστερη ανάπτυξη των επιχειρημάτων, αρκεί να διαφωνούμε ο ένας στις σκέψεις του άλλου με αλληλοσεβασμό και πολιτισμένα.
Παύλος Καρκανίδας 2α Δεκεμβρίου 2009
Άλλα άρθρα από christiannaloupa
Σχολιάστε το άρθρο:
Παύλος Καρκανίδας
την
12 Δεκεμβρίου 2009, 22:06
.
WORLD’S POPULATION
Μια ακόμη τρανταχτή απόδειξη ότι υπάρχει Ευφυής Δημιουργός.
The worlds population is 6,615,852,000 and increases. There are 3,324,047,000 males in the world. Making males being 50.24% of the world’s population. And there are 3,291,805,000 females in the world, making 49,76% of the world’s population.
( Males are a little higher in numbers from females, because in some countries-mainly in Asia-, many families only wanted the guys, meaning they were killing the girls. Even to this day in India and China, they prefer an abortion, than the birth of a female ) Πηγή: Wikipedia.
Ποιο είναι το συμπέρασμα.
Ο Ευφυής Δημιουργικός Νους που δημιούργησε τη ζωή, και όσα ακούμε και βλέπουμε, γύρω μας, έχει θεσπίσει εξαρχής, την αναγκαία ισορροπία αρσενικών και θηλυκών φύλων για λόγους τάξεως, ισότητας, και επάρκειας ζευγαρώματος. (ούτε πλεονασμός, ούτε έλλειψης) . Παρόλο που μερικά ζευγάρια π.χ. έχουν άλλα 5 αγόρια και ένα κορίτσι, άλλα 3 κορίτσια και 2 αγόρια, και άλλες με διάφορες αναλογίες σε αγόρια και κορίτσια από οικογένεια σε οικογένεια. Σ’ όλον τον κόσμο όμως και στο σύνολό του, υπάρχουν πάντοτε σχεδόν ακριβώς 50-50 αρσενικά και θηλυκά. Φαντάζεσθε εάν επί του συνόλου του πληθυσμού της γης, τα θηλυκά ήταν π.χ. 30%, ή και τανάπαλιν, τα αρσενικά ήταν 30%, τι θα γινόταν;; Καταλαβαίνετε!! Η ισορροπία των δύο φύλων δεν είναι βέβαια τυχαία. Είναι τρανταχτό αποτέλεσμα Ευφυούς Δημιουργού.
Υ.Γ. Για να κρίνετε τις απόψεις μου σφαιρικά πρέπει να πάτε στο άρθρο μου “Δημιουργός-Δημιουργία-Φιλοσοφία (μέσα σε αυτό γράφω και τις απόψεις μου περί θρησκείας)”, Στο άρθρο μου “Ερωτήσεις προς Άθεους”, στο άρθρο μου “World’s Population”, και στα σχόλια μου γύρω από αυτά τα θέματα.
Παύλος Καρκανίδας
WORLD’S POPULATION
Μια ακόμη τρανταχτή απόδειξη ότι υπάρχει Ευφυής Δημιουργός.
The worlds population is 6,615,852,000 and increases. There are 3,324,047,000 males in the world. Making males being 50.24% of the world’s population. And there are 3,291,805,000 females in the world, making 49,76% of the world’s population.
( Males are a little higher in numbers from females, because in some countries-mainly in Asia-, many families only wanted the guys, meaning they were killing the girls. Even to this day in India and China, they prefer an abortion, than the birth of a female ) Πηγή: Wikipedia.
Ποιο είναι το συμπέρασμα.
Ο Ευφυής Δημιουργικός Νους που δημιούργησε τη ζωή, και όσα ακούμε και βλέπουμε, γύρω μας, έχει θεσπίσει εξαρχής, την αναγκαία ισορροπία αρσενικών και θηλυκών φύλων για λόγους τάξεως, ισότητας, και επάρκειας ζευγαρώματος. (ούτε πλεονασμός, ούτε έλλειψης) . Παρόλο που μερικά ζευγάρια π.χ. έχουν άλλα 5 αγόρια και ένα κορίτσι, άλλα 3 κορίτσια και 2 αγόρια, και άλλες με διάφορες αναλογίες σε αγόρια και κορίτσια από οικογένεια σε οικογένεια. Σ’ όλον τον κόσμο όμως και στο σύνολό του, υπάρχουν πάντοτε σχεδόν ακριβώς 50-50 αρσενικά και θηλυκά. Φαντάζεσθε εάν επί του συνόλου του πληθυσμού της γης, τα θηλυκά ήταν π.χ. 30%, ή και τανάπαλιν, τα αρσενικά ήταν 30%, τι θα γινόταν;; Καταλαβαίνετε!! Η ισορροπία των δύο φύλων δεν είναι βέβαια τυχαία. Είναι τρανταχτό αποτέλεσμα Ευφυούς Δημιουργού.
Υ.Γ. Για να κρίνετε τις απόψεις μου σφαιρικά πρέπει να πάτε στο άρθρο μου “Δημιουργός-Δημιουργία-Φιλοσοφία (μέσα σε αυτό γράφω και τις απόψεις μου περί θρησκείας)”, Στο άρθρο μου “Ερωτήσεις προς Άθεους”, στο άρθρο μου “World’s Population”, και στα σχόλια μου γύρω από αυτά τα θέματα.
Παύλος Καρκανίδας
Παύλος Καρκανίδας
την
12 Δεκεμβρίου 2009, 21:49
Ερωτήσεις προς Άθεους.
Απαντήσεις στις ερωτήσεις μου προς Άθεους δεν πήρα ποτέ από κανέναν, ούτε και από τον άθεο κ. Μιχάλη Αριστείδου, επειδή προφανώς δεν έχει απαντήσεις, ή αν νομίζει πως έχει αυτές πιστεύει πως είναι ανόητες και γελοίες. Για αυτό το λόγο άλλωστε σύνδεσε και πάλι “Δημιουργό με Θρησκεία.” Σε μία από τις πολλές ερωτήσεις μου το είχα πει.
Λέτε: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Δημιουργός, ή, Θεός, ή, Πανίσχυρη Ενέργεια-Νους με Δημιουργικό Σχεδιασμό. Μήπως ο λόγος ( ένας εξ όλων των άλλων) που απορρίπτετε Δημιουργό, είναι επειδή (τον) συνδέετε με τη θρησκεία;; και με μόνο με το άκουσμα της λέξης “Θεός” πάτε στη λέξη και την έννοια “Θρησκεία”;; Και έτσι λέτε: “Θεός-Θρησκεία, ίδια ιδεολογία” και μαζί με τη Θρησκεία, απορρίπτετε και (τον) Δημιουργό.
Τα περί θρησκείας Τα έχω πει στο άρθρο μου “Δημιουργός-Δημιουργία-Φιλοσοφία” Όποιος θέλει να πάει εκεί να τα διαβάσει και αν έχει διαφωνία σε αυτά που λέω σε συνδυασμό με το όλο άρθρο μου, ας μας πει που και γιατί πράγμα διαφωνεί, σε αυτά που έχω γράψει.
Να τι είπαν περί Θεού, Φιλόσοφοι, επιστήμονες και άλλοι σοφοί.
8. “Χρέος έχουμε να θεωρήσουμε το Θεό πνεύμα πανίσχυρο, αθάνατο και τέλειο. Γιατί αν και αόρατος για τα μάτια των ανθρώπων, φανερώνεται με τα έργα του." – Αριστοτέλης
9. “If there were no God, there would be no Atheists”. -G. K. Chesterton (1874 - 1936)
10. “The worst moment for the atheist is when he is really thankful and has nobody to thank.” - Dante Gabriel Rossetti (1828 - 1882)
11. “I believe in God, only I spell it Nature”. - Frank Lloyd Wright (1869 - 1959)
12. “It is the creative potential itself in human beings that is the image of God”. -Mary Daly
13. “I once wanted to become an atheist, but I gave up - they have no holidays”.
Henny Youngman (1906 - 1998)
14. “What can you say about a society that says that God is dead and Elvis is alive”?
Irv Kupcinet
12. “God gives every bird its food, but He does not throw it into its nest”. - J. G. Holland
13. “If God did not exist, it would be necessary to invent him”. - Voltaire (1694 - 1778)
14. “Nobody talks so constantly about God as those who insist that there is no God”.
Heywood Broun (1888 - 1939)
15. “Before God we are all equally wise - and equally foolish”. - Albert Einstein (1879 – 1955
Παύλος Καρκανίδας
Απαντήσεις στις ερωτήσεις μου προς Άθεους δεν πήρα ποτέ από κανέναν, ούτε και από τον άθεο κ. Μιχάλη Αριστείδου, επειδή προφανώς δεν έχει απαντήσεις, ή αν νομίζει πως έχει αυτές πιστεύει πως είναι ανόητες και γελοίες. Για αυτό το λόγο άλλωστε σύνδεσε και πάλι “Δημιουργό με Θρησκεία.” Σε μία από τις πολλές ερωτήσεις μου το είχα πει.
Λέτε: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Δημιουργός, ή, Θεός, ή, Πανίσχυρη Ενέργεια-Νους με Δημιουργικό Σχεδιασμό. Μήπως ο λόγος ( ένας εξ όλων των άλλων) που απορρίπτετε Δημιουργό, είναι επειδή (τον) συνδέετε με τη θρησκεία;; και με μόνο με το άκουσμα της λέξης “Θεός” πάτε στη λέξη και την έννοια “Θρησκεία”;; Και έτσι λέτε: “Θεός-Θρησκεία, ίδια ιδεολογία” και μαζί με τη Θρησκεία, απορρίπτετε και (τον) Δημιουργό.
Τα περί θρησκείας Τα έχω πει στο άρθρο μου “Δημιουργός-Δημιουργία-Φιλοσοφία” Όποιος θέλει να πάει εκεί να τα διαβάσει και αν έχει διαφωνία σε αυτά που λέω σε συνδυασμό με το όλο άρθρο μου, ας μας πει που και γιατί πράγμα διαφωνεί, σε αυτά που έχω γράψει.
Να τι είπαν περί Θεού, Φιλόσοφοι, επιστήμονες και άλλοι σοφοί.
8. “Χρέος έχουμε να θεωρήσουμε το Θεό πνεύμα πανίσχυρο, αθάνατο και τέλειο. Γιατί αν και αόρατος για τα μάτια των ανθρώπων, φανερώνεται με τα έργα του." – Αριστοτέλης
9. “If there were no God, there would be no Atheists”. -G. K. Chesterton (1874 - 1936)
10. “The worst moment for the atheist is when he is really thankful and has nobody to thank.” - Dante Gabriel Rossetti (1828 - 1882)
11. “I believe in God, only I spell it Nature”. - Frank Lloyd Wright (1869 - 1959)
12. “It is the creative potential itself in human beings that is the image of God”. -Mary Daly
13. “I once wanted to become an atheist, but I gave up - they have no holidays”.
Henny Youngman (1906 - 1998)
14. “What can you say about a society that says that God is dead and Elvis is alive”?
Irv Kupcinet
12. “God gives every bird its food, but He does not throw it into its nest”. - J. G. Holland
13. “If God did not exist, it would be necessary to invent him”. - Voltaire (1694 - 1778)
14. “Nobody talks so constantly about God as those who insist that there is no God”.
Heywood Broun (1888 - 1939)
15. “Before God we are all equally wise - and equally foolish”. - Albert Einstein (1879 – 1955
Παύλος Καρκανίδας
Μιχαλης
την
08 Δεκεμβρίου 2009, 11:33
Αγαπητε Φιλιππε,
συμφωνω μαζι σου, θα επρεπε να αναλωνουμε περισσοτερη φαια ουσια σε πραγματικα προβληματα. Ομως, απο την αλλη, η εννοια "θεος", και πολλοι απο αυτους που δεχονται την εννοια αυτη, παραγουν δυστυχως πολλα απο τα προβληματα που εχουμε.
Πχ., σε ενα αρθρο μου το 2001 εγραψα:
Take for example, Gen. W.G Boykin's (US Army)words, regarding a 1993 battle with a Muslim militia leader in Somalia:
"I knew that my God was bigger than his. I knew that my God was a real God, and his was an idol" (Matt Kelley, Associated Press Writer, 2003).
Or, consider G.W.Bush’s words to Palestinian Prime
Minister Mamoud Abbas:
“God told me to strike Al Qaeda and I struck them, and then he instructed me to strike at Saddam, which I did…” (Bruce J. Miller, Take them at their own
words, 2004).
Και αυτα, ειναι μονο μερικα που αφορουν τον πολεμο. Αφηνουμε τα κοινονικα, οικονομικα, εκπεδευση, κλπ...
Φιλικα,
Μιχαλης
συμφωνω μαζι σου, θα επρεπε να αναλωνουμε περισσοτερη φαια ουσια σε πραγματικα προβληματα. Ομως, απο την αλλη, η εννοια "θεος", και πολλοι απο αυτους που δεχονται την εννοια αυτη, παραγουν δυστυχως πολλα απο τα προβληματα που εχουμε.
Πχ., σε ενα αρθρο μου το 2001 εγραψα:
Take for example, Gen. W.G Boykin's (US Army)words, regarding a 1993 battle with a Muslim militia leader in Somalia:
"I knew that my God was bigger than his. I knew that my God was a real God, and his was an idol" (Matt Kelley, Associated Press Writer, 2003).
Or, consider G.W.Bush’s words to Palestinian Prime
Minister Mamoud Abbas:
“God told me to strike Al Qaeda and I struck them, and then he instructed me to strike at Saddam, which I did…” (Bruce J. Miller, Take them at their own
words, 2004).
Και αυτα, ειναι μονο μερικα που αφορουν τον πολεμο. Αφηνουμε τα κοινονικα, οικονομικα, εκπεδευση, κλπ...
Φιλικα,
Μιχαλης
Δρ. Μιχαλης Αριστειδου
την
07 Δεκεμβρίου 2009, 11:06
Παυλο,
Οπως ειπαμε και στα emails, η συζητηση εληξε, και φυσικα δεν θα κατσουμε τωρα να σου απαντουμε, και να αναλυουμε (λες και αλλαζει τιποτα), στα ερωτηματα σου. Ολα αυτα εχουν ηδη απαντηθει/συζητηθει. Να σου συστησω ενα ευκολο βιβλιο, το "What is Atheism", του Krueger, για απαντησεις, αλλα και για να ξεκαθαρισεις τις συγχυσμενες αποψεις σου περι αθεισμου.
Τελος, το νοημα δεν το επιασες ποτε...Κριμα, οπως λεει και ο Ρουσσος...διοτι, φιλε Παυλο, δεν καταλαβες ακομα οτι, ακομα και αν ΔΕΝ μπορουμε (ας πουμε) να απαντησουμε στις ερωτησεις που θετεις, αυτο σε καμια περιπτωση δεν συνεπαγεται οτι η δικη σου θεωρια ειναι ορθη. Τωρα, συγκρινοντας δυο θεωριες, που ας πουμε καμια δεν εχει αποδεικτει, η πιο γελοια (αβασιμη, απιθανη, κλπ) οφειλει να απορριπτεται. Αυτο ειναι το Occam's Razor. Και η δικη σου θεωρια, στην περιπτωση αυτη, ειναι και η πιο γελοια.
Μιχαλης
Οπως ειπαμε και στα emails, η συζητηση εληξε, και φυσικα δεν θα κατσουμε τωρα να σου απαντουμε, και να αναλυουμε (λες και αλλαζει τιποτα), στα ερωτηματα σου. Ολα αυτα εχουν ηδη απαντηθει/συζητηθει. Να σου συστησω ενα ευκολο βιβλιο, το "What is Atheism", του Krueger, για απαντησεις, αλλα και για να ξεκαθαρισεις τις συγχυσμενες αποψεις σου περι αθεισμου.
Τελος, το νοημα δεν το επιασες ποτε...Κριμα, οπως λεει και ο Ρουσσος...διοτι, φιλε Παυλο, δεν καταλαβες ακομα οτι, ακομα και αν ΔΕΝ μπορουμε (ας πουμε) να απαντησουμε στις ερωτησεις που θετεις, αυτο σε καμια περιπτωση δεν συνεπαγεται οτι η δικη σου θεωρια ειναι ορθη. Τωρα, συγκρινοντας δυο θεωριες, που ας πουμε καμια δεν εχει αποδεικτει, η πιο γελοια (αβασιμη, απιθανη, κλπ) οφειλει να απορριπτεται. Αυτο ειναι το Occam's Razor. Και η δικη σου θεωρια, στην περιπτωση αυτη, ειναι και η πιο γελοια.
Μιχαλης
Παύλος Καρκανίδας
την
06 Δεκεμβρίου 2009, 01:36
Ερωτήσεις προς Άθεους.
Λέτε: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Δημιουργός, ή, Θεός, ή, Πανίσχυρη Ενέργεια-Νους
με Δημιουργικό Σχεδιασμό.
Όπως εγώ με λακωνικό και απλό τρόπο τεσσάρων μόνο σελίδων, είπα ότι ΥΠΑΡΧΕΙ Δημιουργός, τώρα θέλω να μας πείτε και εσείς, με λίγα απλά λόγια γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Θέλω να τυπώσετε αυτά τα γραφόμενά μου, έτσι ώστε να μου απαντήσετε σε όλα και σε ένα προς ένα στα σχόλιά μου, καθώς και στις ερωτήσεις μου.
Θέλω να μου πείτε πως δημιουργήθηκε η ζωή. Από μόνη της; από την ύλη; από τη φύση; Και πως δημιουργήθηκε η ύλη από μόνη της; Και πως δημιουργήθηκε η φύση, από μόνη της;
Και όλα μαζί ΖΩΗ, ΥΛΗ, ΦΥΣΗ, δημιουργήθηκαν από το μηδέν;; Πως από το μηδέν; Αφού και εσείς και εγώ παραδεχτήκαμε ότι “εκ του μηδενός μηδέν”
Μήπως απορρίπτετε Δημιουργό από εγωισμό;; Μήπως επειδή δεν θέλετε κάτι και κανέναν μέσα και πάνω από το κεφάλι σας;; Μήπως είσαστε αντί-εξουσιαστές και φύση παράνομοι και επαναστάτες;
Μήπως λέτε, είμαστε επιστήμονες ερευνούμε, μελετούμε και αποδεικνύουμε. Τα μεταφυσικά Θεός κ.τ.λ. αφού δεν τα ανακαλύπτουμε με επιστημονικά κριτήρια είναι μύθοι. Άρα Δημιουργός δεν υπάρχει. Ναι έτσι λέτε εσείς. Όμως πολλοί άλλοι επιστήμονες, λένε: Μελετώντας τη ζωή, τη φύση, το σύμπαν, είναι σαν να αγγίζουμε (τον) Δημιουργό με τα χέρια μας.
Μήπως αγανακτείτε κατά (του) Δημιουργού, επειδή δεν είσαστε αιώνιοι, αλλά θνητοί μιας ζωής κατά κανόνα 70, 80, 90, άντε 100 ετών;; Μα άνθρωπε είσαι αιώνιος, αφού δίνεις τη συνέχεια της ζωής διά του σπέρματός σου στους απογόνους σου. Έτσι η ανθρωπότητα δεν πεθαίνει ποτέ, όπως βλέπετε ζει χιλιετηρίδες από τότε που (ο) Δημιουργός τον δημιούργησε. Μόνο αν καταστραφεί η γη από τις ανόητες πράξεις των ανθρώπων που κάνουν κόντρα στους φυσικούς νόμους, μόνο τότε δεν θα υπάρχουν άνθρωποι, προς μεγάλη χαρά της κατσαρίδας.
Μήπως ο λόγος ( ένας εξ όλων των άλλων) που απορρίπτετε Δημιουργό, είναι επειδή (τον) συνδέετε με τη θρησκεία;; και με μόνο με το άκουσμα της λέξης “Θεός” πάτε στη λέξη και την έννοια “Θρησκεία”;; Και έτσι λέτε: “Θεός-Θρησκεία, ίδια ιδεολογία” και μαζί με τη Θρησκεία, απορρίπτετε και (τον) Δημιουργό.
Μήπως (τον) απορρίπτετε επειδή θέλετε να ξεφύγετε από το κατεστημένο “Θεός της Θρησκείας”, (τον) άδικο Θεό του παραδείσου για τους λίγους και της κόλασης για τους πολλούς;;; Υπάρχει όμως και (ο) Θεός-Δημιουργός των άθρησκων.
Γιατί μισείτε (τον) Δημιουργό;; Μήπως από αντιθρησκευτικό μένος;;
Μήπως επειδή οι Θρησκείες (τον) έχουν ζωγραφίσει μέσα στους ναούς τους, και εσείς λέτε: Δεν είναι δυνατόν να (τον) ζωγραφίζουν, αφού ποτέ δεν (τον) έχουν δει, αφού δεν τον ξέρουν πως είναι, που είναι, από τι είναι. Ούτε μπορούν να του δίνουν αρσενικό φύλο, Ο......... , ΤΟΝ………Πού το ξέρουν το φύλο;; Έχει και εκείνος φύλο όπως ο άνθρωπος;; Εδώ σε αυτή τη παράγραφο συμφωνούμε.
Ή επειδή νομίζετε ότι αυτός φταίει για όσα κακά υπάρχουν στον κόσμο; Μα αφού για σας δεν υπάρχει Θεός, πως του καταλογίζετε ευθύνες όλων των κακών του κόσμου και δεν καταλογίζετε την ευθύνη στους ίδιους τους ανθρώπους; Άλλωστε για τις κλιματικές αλλαγές, για την υπερθέρμανση του πλανήτη, για τους πολέμους, τους καταποντισμούς, τους λιμούς, και τις επιδημίες, όλοι οι επιστήμονες και οι αρχηγοί κρατών, παραδέχονται ότι όλα προέρχονται από λάθη ημών των ανθρώπων. Μόνο για τους σεισμούς ευθύνεται (ο) Δημιουργός, αλλά οι άνθρωποι ευθύνονται και πάλι για τις καταστροφές εξαιτίας των σεισμών, γιατί οικοδομούν χωρίς να παίρνουν αντισεισμικά μέτρα, λόγω του κόστους. Όσο για την απειλή των μετεωριτών, ή γη προστατεύεται από αυτούς που μας επισκέπτονται, δείτε εδώ: http://el.wikipedia.org/wiki/Μετεωρίτης.
Ή μήπως λέτε, δεν (τον) ξέρω, δεν παρουσιάζεται, δεν (τον) βλέπω, άρα δεν υπάρχει. Αλλά όμως έτσι γίνεται με πολλά άλλα πράγματα, που δεν τα βλέπουμε με τα μάτια μας, αλλά τα βλέπουμε (κατανοούμε) με το μυαλό μας.
Βλέπετε ένα ωραίο άγαλμα ομοίωμα αθλητή. Στη βάση του γράφει και το όνομα του γλύπτη που το φιλοτέχνησε. Παραδέχεσθε βέβαια, ότι το άγαλμα αυτό είναι δημιούργημα του τάδε γλύπτη. Και τώρα βλέπετε τον ωραίο ζωντανό αθλητή άνθρωπο, και λέτε: Δεν τον φιλοτέχνησε και δεν τον δημιούργησε κανείς. Μήπως επειδή κάπου στο σώμα του, δεν γράφει το όνομα του Δημιουργού του;;;; όπως αυτό γράφεται στη βάση του αγάλματος;; Ή μήπως δεν τον γουστάρετε τον Δημιουργό του, σου, μας, σας;; Ή μήπως κοιτάζεστε στον καθρέπτη και βλέπετε, ή νομίζετε, πως σας έκανε άσχημους και με ελαττώματα, και για αυτό ούτε να τον ξέρετε θέλετε. Προ ολίγων ημερών είδα και άκουσα τον ζωγράφο Δημήτρη Μυταρά στην τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ «στα άκρα», να λέει: Έχω ζωγραφίσει πολλών ανθρώπων προσωπογραφίες, και μερικές παραμένουν στο εργαστήριό μου. Και όταν ρωτήθηκε από τη δημοσιογράφο γιατί; Απάντησε: Διότι νόμιζαν ότι τους έκανα άσχημους. Εγώ βέβαια τους ζωγράφιζα όπως ήταν. Εκείνοι όμως ήθελαν να τους κάνω πιο όμορφους.
Αυτές είναι οι λίγες ερωτήσεις, σχόλια και απορίες μου, και καλοπροαίρετα περιμένω τις απαντήσεις σας, και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Παύλος Καρκανίδας Σύδνευ, 5 Δεκεμβρίου 2009
Λέτε: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Δημιουργός, ή, Θεός, ή, Πανίσχυρη Ενέργεια-Νους
με Δημιουργικό Σχεδιασμό.
Όπως εγώ με λακωνικό και απλό τρόπο τεσσάρων μόνο σελίδων, είπα ότι ΥΠΑΡΧΕΙ Δημιουργός, τώρα θέλω να μας πείτε και εσείς, με λίγα απλά λόγια γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Θέλω να τυπώσετε αυτά τα γραφόμενά μου, έτσι ώστε να μου απαντήσετε σε όλα και σε ένα προς ένα στα σχόλιά μου, καθώς και στις ερωτήσεις μου.
Θέλω να μου πείτε πως δημιουργήθηκε η ζωή. Από μόνη της; από την ύλη; από τη φύση; Και πως δημιουργήθηκε η ύλη από μόνη της; Και πως δημιουργήθηκε η φύση, από μόνη της;
Και όλα μαζί ΖΩΗ, ΥΛΗ, ΦΥΣΗ, δημιουργήθηκαν από το μηδέν;; Πως από το μηδέν; Αφού και εσείς και εγώ παραδεχτήκαμε ότι “εκ του μηδενός μηδέν”
Μήπως απορρίπτετε Δημιουργό από εγωισμό;; Μήπως επειδή δεν θέλετε κάτι και κανέναν μέσα και πάνω από το κεφάλι σας;; Μήπως είσαστε αντί-εξουσιαστές και φύση παράνομοι και επαναστάτες;
Μήπως λέτε, είμαστε επιστήμονες ερευνούμε, μελετούμε και αποδεικνύουμε. Τα μεταφυσικά Θεός κ.τ.λ. αφού δεν τα ανακαλύπτουμε με επιστημονικά κριτήρια είναι μύθοι. Άρα Δημιουργός δεν υπάρχει. Ναι έτσι λέτε εσείς. Όμως πολλοί άλλοι επιστήμονες, λένε: Μελετώντας τη ζωή, τη φύση, το σύμπαν, είναι σαν να αγγίζουμε (τον) Δημιουργό με τα χέρια μας.
Μήπως αγανακτείτε κατά (του) Δημιουργού, επειδή δεν είσαστε αιώνιοι, αλλά θνητοί μιας ζωής κατά κανόνα 70, 80, 90, άντε 100 ετών;; Μα άνθρωπε είσαι αιώνιος, αφού δίνεις τη συνέχεια της ζωής διά του σπέρματός σου στους απογόνους σου. Έτσι η ανθρωπότητα δεν πεθαίνει ποτέ, όπως βλέπετε ζει χιλιετηρίδες από τότε που (ο) Δημιουργός τον δημιούργησε. Μόνο αν καταστραφεί η γη από τις ανόητες πράξεις των ανθρώπων που κάνουν κόντρα στους φυσικούς νόμους, μόνο τότε δεν θα υπάρχουν άνθρωποι, προς μεγάλη χαρά της κατσαρίδας.
Μήπως ο λόγος ( ένας εξ όλων των άλλων) που απορρίπτετε Δημιουργό, είναι επειδή (τον) συνδέετε με τη θρησκεία;; και με μόνο με το άκουσμα της λέξης “Θεός” πάτε στη λέξη και την έννοια “Θρησκεία”;; Και έτσι λέτε: “Θεός-Θρησκεία, ίδια ιδεολογία” και μαζί με τη Θρησκεία, απορρίπτετε και (τον) Δημιουργό.
Μήπως (τον) απορρίπτετε επειδή θέλετε να ξεφύγετε από το κατεστημένο “Θεός της Θρησκείας”, (τον) άδικο Θεό του παραδείσου για τους λίγους και της κόλασης για τους πολλούς;;; Υπάρχει όμως και (ο) Θεός-Δημιουργός των άθρησκων.
Γιατί μισείτε (τον) Δημιουργό;; Μήπως από αντιθρησκευτικό μένος;;
Μήπως επειδή οι Θρησκείες (τον) έχουν ζωγραφίσει μέσα στους ναούς τους, και εσείς λέτε: Δεν είναι δυνατόν να (τον) ζωγραφίζουν, αφού ποτέ δεν (τον) έχουν δει, αφού δεν τον ξέρουν πως είναι, που είναι, από τι είναι. Ούτε μπορούν να του δίνουν αρσενικό φύλο, Ο......... , ΤΟΝ………Πού το ξέρουν το φύλο;; Έχει και εκείνος φύλο όπως ο άνθρωπος;; Εδώ σε αυτή τη παράγραφο συμφωνούμε.
Ή επειδή νομίζετε ότι αυτός φταίει για όσα κακά υπάρχουν στον κόσμο; Μα αφού για σας δεν υπάρχει Θεός, πως του καταλογίζετε ευθύνες όλων των κακών του κόσμου και δεν καταλογίζετε την ευθύνη στους ίδιους τους ανθρώπους; Άλλωστε για τις κλιματικές αλλαγές, για την υπερθέρμανση του πλανήτη, για τους πολέμους, τους καταποντισμούς, τους λιμούς, και τις επιδημίες, όλοι οι επιστήμονες και οι αρχηγοί κρατών, παραδέχονται ότι όλα προέρχονται από λάθη ημών των ανθρώπων. Μόνο για τους σεισμούς ευθύνεται (ο) Δημιουργός, αλλά οι άνθρωποι ευθύνονται και πάλι για τις καταστροφές εξαιτίας των σεισμών, γιατί οικοδομούν χωρίς να παίρνουν αντισεισμικά μέτρα, λόγω του κόστους. Όσο για την απειλή των μετεωριτών, ή γη προστατεύεται από αυτούς που μας επισκέπτονται, δείτε εδώ: http://el.wikipedia.org/wiki/Μετεωρίτης.
Ή μήπως λέτε, δεν (τον) ξέρω, δεν παρουσιάζεται, δεν (τον) βλέπω, άρα δεν υπάρχει. Αλλά όμως έτσι γίνεται με πολλά άλλα πράγματα, που δεν τα βλέπουμε με τα μάτια μας, αλλά τα βλέπουμε (κατανοούμε) με το μυαλό μας.
Βλέπετε ένα ωραίο άγαλμα ομοίωμα αθλητή. Στη βάση του γράφει και το όνομα του γλύπτη που το φιλοτέχνησε. Παραδέχεσθε βέβαια, ότι το άγαλμα αυτό είναι δημιούργημα του τάδε γλύπτη. Και τώρα βλέπετε τον ωραίο ζωντανό αθλητή άνθρωπο, και λέτε: Δεν τον φιλοτέχνησε και δεν τον δημιούργησε κανείς. Μήπως επειδή κάπου στο σώμα του, δεν γράφει το όνομα του Δημιουργού του;;;; όπως αυτό γράφεται στη βάση του αγάλματος;; Ή μήπως δεν τον γουστάρετε τον Δημιουργό του, σου, μας, σας;; Ή μήπως κοιτάζεστε στον καθρέπτη και βλέπετε, ή νομίζετε, πως σας έκανε άσχημους και με ελαττώματα, και για αυτό ούτε να τον ξέρετε θέλετε. Προ ολίγων ημερών είδα και άκουσα τον ζωγράφο Δημήτρη Μυταρά στην τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ «στα άκρα», να λέει: Έχω ζωγραφίσει πολλών ανθρώπων προσωπογραφίες, και μερικές παραμένουν στο εργαστήριό μου. Και όταν ρωτήθηκε από τη δημοσιογράφο γιατί; Απάντησε: Διότι νόμιζαν ότι τους έκανα άσχημους. Εγώ βέβαια τους ζωγράφιζα όπως ήταν. Εκείνοι όμως ήθελαν να τους κάνω πιο όμορφους.
Αυτές είναι οι λίγες ερωτήσεις, σχόλια και απορίες μου, και καλοπροαίρετα περιμένω τις απαντήσεις σας, και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Παύλος Καρκανίδας Σύδνευ, 5 Δεκεμβρίου 2009
Δρ. Μιχάλης Αριστείδου
την
05 Δεκεμβρίου 2009, 01:09
1. To αρθρο ΔΕΝ εχει πηγες και βιβλιογραφια !! Που τα βασιζει, για παραδειγμα, ολα αυτα που καταλογιζει στον Αριστοτελη; Οτι δηθεν, η πρωτη αιτια του Αριστοτελη, ειναι και αναγκαστικα ενας προσωποποιημενος θεος; Ειναι καθαρα μια προσωπικη του αναλυση του Αριστοτελη, που οχι μονο ειναι λανθασμενη, δεν συμβαδιζει επισης και με την βασικη βιβλιογραφια περι του θεματος.
2. Το αρθρο αναμασα θεματα τα οποια εχουμε ηδη αναλυσει εκτενως, και με επιχειρηματα, ΚΑΙ με βιβλιογραφια εδω: http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=912
Το παραπανω, ειναι ενα αρθρο που του στειλαμε του κ. Καρδανικα, και υποθετω το διαβασε. Ουδεποτε εχει κανει κριτικη επι του θεματος, ή εδειξε που διαφωνει, ή υπεδειξε που εχουμε κανει λαθος στην αναλυση και την λογικη μας. Το να λεω εγω "ασπρο", και να λες εσυ "μαυρο", δεν συνεπαγεται αναγκαστικα οτι και οι δυο αποψεις ειναι ιδοδυναμες, ή οτι πρεπει να ειναι και οι δυο σεβαστες.
3. Το αρθρο ειναι βερμπαλιστικο και ΔΕΝ εχει κατι νεο ή πρωτοτυπο να μας πει. Στην ουσια, δεν υπαρχουν επειχηρηματα καν, παρα μονο εκφραζονται θεσεις που οχι μονο ΔΕΝ στοιχειοθετουνται, επισης ειναι και αντιφατικες. Για παραδειγμα, οταν λεει ο κ. Καρδανικας: «Δεν υπάρχει Δημιουργία, χωρίς Δημιουργό», του το εξηγησαμε την περασμενη εβδομαδα, καθαρα πιστευω, οτι η προταση αυτη ειναι τουλαχιστον ασαφης, και τουλαχιστον στην περιπτωση του συμπαντος η προταση "begs the question", οπως λεμε στην φιλοσοφια, δηλαδη ειναι κυκλικη. Προυποθετει ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ οτι το συμπαν ειναι δημιουργημα. Ο Hume τα ειπε καθαρα, οχι μονο δεν εχουμε ενδειξεις οτι το συμπαν ειναι δημιουργημα, αλλα ουτε εχουμε εμπειρια δημιουργιας συμπαντων. Μα, ποσες φορες να τα λεμε αυτα:
4. Οι θεσεις του περι Δημιουργισμου, εινα θεσεις που εχουν επανηλειμεννα γελιοποιηθει σημερα, και δεν θεωρουνται ουτε επιστημη, ουτε φιλοσοφια. Ειναι θεολογια. Για παραδειγμα, υπαρχει η επισιμη εκθεση του NATIONAL ACADEMY OF SCIENCES, των ΗΠΑ, που δεν το θεωρει επιστημη, και θεωρει οτι ΔΕΝ πρεπει να διδασκεται στα Αμερικανικα σχολεια.
Δρ. Μιχαλης Αριστειδου
Barry University, USA
2. Το αρθρο αναμασα θεματα τα οποια εχουμε ηδη αναλυσει εκτενως, και με επιχειρηματα, ΚΑΙ με βιβλιογραφια εδω: http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=912
Το παραπανω, ειναι ενα αρθρο που του στειλαμε του κ. Καρδανικα, και υποθετω το διαβασε. Ουδεποτε εχει κανει κριτικη επι του θεματος, ή εδειξε που διαφωνει, ή υπεδειξε που εχουμε κανει λαθος στην αναλυση και την λογικη μας. Το να λεω εγω "ασπρο", και να λες εσυ "μαυρο", δεν συνεπαγεται αναγκαστικα οτι και οι δυο αποψεις ειναι ιδοδυναμες, ή οτι πρεπει να ειναι και οι δυο σεβαστες.
3. Το αρθρο ειναι βερμπαλιστικο και ΔΕΝ εχει κατι νεο ή πρωτοτυπο να μας πει. Στην ουσια, δεν υπαρχουν επειχηρηματα καν, παρα μονο εκφραζονται θεσεις που οχι μονο ΔΕΝ στοιχειοθετουνται, επισης ειναι και αντιφατικες. Για παραδειγμα, οταν λεει ο κ. Καρδανικας: «Δεν υπάρχει Δημιουργία, χωρίς Δημιουργό», του το εξηγησαμε την περασμενη εβδομαδα, καθαρα πιστευω, οτι η προταση αυτη ειναι τουλαχιστον ασαφης, και τουλαχιστον στην περιπτωση του συμπαντος η προταση "begs the question", οπως λεμε στην φιλοσοφια, δηλαδη ειναι κυκλικη. Προυποθετει ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ οτι το συμπαν ειναι δημιουργημα. Ο Hume τα ειπε καθαρα, οχι μονο δεν εχουμε ενδειξεις οτι το συμπαν ειναι δημιουργημα, αλλα ουτε εχουμε εμπειρια δημιουργιας συμπαντων. Μα, ποσες φορες να τα λεμε αυτα:
4. Οι θεσεις του περι Δημιουργισμου, εινα θεσεις που εχουν επανηλειμεννα γελιοποιηθει σημερα, και δεν θεωρουνται ουτε επιστημη, ουτε φιλοσοφια. Ειναι θεολογια. Για παραδειγμα, υπαρχει η επισιμη εκθεση του NATIONAL ACADEMY OF SCIENCES, των ΗΠΑ, που δεν το θεωρει επιστημη, και θεωρει οτι ΔΕΝ πρεπει να διδασκεται στα Αμερικανικα σχολεια.
Δρ. Μιχαλης Αριστειδου
Barry University, USA
συνολικά:
10
| προβολή:
1 - 10

Nina Litvinova: In Memoriam
Φωτό: Facebook
«Σας αγαπώ όλους και σας σκέφτομαι. Αλλά πρέπει να φύγω. Δεν αντέχω άλλο να ζω. Από τότε που ο Πούτιν επιτέθηκε στην Ουκρανία και σκοτώνει αθώους ανθρώπους και εδώ στην πατρίδα δεν σταματά να φυλακίζει χιλιάδες πολίτες που υποφέρουν και πεθαίνουν στη φυλακή απλώς επειδή, όπως εγώ, είναι κατά του πολέμου και κατά των δολοφονιών. Δεν μπορώ να κάνω ...
Διαβάστε το άρθρο
- Δημοφιλέστερα
Αξιολογήστε αυτο το άρθρο










