Αγαπητοί φίλοι, Μπορείτε να στέλνετε τα κείμενά σας στο palmografos@gmail.com - Δωρεάν δημοσίευση Αγγελιών στο palmografos@gmail.com

Σινεμά: Οι ταινίες της εβδομάδας από 30/3/17 - Κριτική Αγγελικής Στελλάκη (trailers)

Αρχική | Ελεύθερος χρόνος | Κινηματογράφος | Νέες Ταινίες | Σινεμά: Οι ταινίες της εβδομάδας από 30/3/17 - Κριτική Αγγελικής Στελλάκη (trailers)

Δέκα ταινίες προβάλλονται από την Πέμπτη στις κινηματογραφικές αίθουσες, με τον Επιφανή Πολίτη από την Αργεντινή να ξεχωρίζει. Η περιπέτεια της εβδομάδας είναι η μεταφορά του manga Το Φάντασμα στο Κέλυφος με την Σκάρλετ Γιόχανσον σε ρόλο cyborg, ενώ θεοί και δαίμονες ανταγωνίζονται για την προσοχή του κοινού.

Το Φάντασμα στο Κέλυφος

(2,5/5)

Μεταφορά του διάσημου manga στον κινηματογράφο. Η Ταγματάρχης είναι μία cyborg αστυνομικός που ηγείται μιας επίλεκτης δύναμης. Στόχος της είναι να βρει ποιος είναι αυτός που δολοφονεί επιστήμονες που εργάζονται σε μία εταιρεία τεχνολογίας. O σκηνοθέτης της «Χιονάτης και του Κυνηγού» αναλαμβάνει να μεταφέρει στην οθόνη τον φουτουριστικό κόσμο του Σίρο Μασαμούνε σε μία παραγωγή φιλόδοξη, η οποία, όμως, θυμίζει μονίμως κάτι άλλο. Από τον κόσμο του Blade Runner στις ταινίες Μπορν, το Φάντασμα στο Κέλυφος είναι μια καλοστημένη περιπέτεια, η οποία, όμως, δεν γίνεται ποτέ συναρπαστική.

Σκηνοθεσία: Ρούπερτ Σάντερς
Πρωταγωνιστούν: Σκάρλετ Γιόχανσον, Πίλου Άσμπεκ, Τακέσι Κιτάνο



Ciao Amore... Dalida

(2,5/5)

H τραγική ζωή της Δαλιδά από τις φτωχογειτονιές της Αιγύπτου έως τις μεγάλες συναυλιακές αίθουσες στο Παρίσι και τα σόου στις ΗΠΑ. Οι έρωτες, οι απογοητεύσεις, οι απόπειρες αυτοκτονίας και οι θάνατοι αγαπημένων προσώπων, αλλά και τα τραγούδια της Δαλιδά βρίσκονται στο επίκεντρο μιας ταινίας που καταπιάνεται με πολλά, χωρίς να καταφέρει επί της ουσίας να εμβαθύνει σε κάποια από τις στιγμές της ζωής της Δαλιδά. Το αποτέλεσμα είναι μία ταινία που επιτυγχάνει την πιστή αναβίωση της εποχής, με μία πρωταγωνίστρια που διαθέτει την λάμψη της Δαλιδά, αλλά δεν καταφέρνει να μεταδώσει την τραγικότητα της ύπαρξής της.

Σκηνοθεσία: Λίζα Αζουέλος
Πρωταγωνιστούν: Σβέβα Αλβίτι, Ρικάρντο Σκαμάρτσιο




Σε Τέσσερις Χρόνους

(2,5/5)

Στιγμές από τη ζωή τεσσάρων γυναικών. Ένα μικρό κορίτσι βλέπει τους φίλους της να εξαφανίζονται, μία έφηβη προσπαθεί να το σκάσει από το σπίτι, επιλέγοντας συνευρέσεις με διαφορετικούς άνδρες. Μία νεαρή γυναίκα γνωρίζει έναν μεγαλύτερο σε ηλικία άνδρα και μπλέκεται με τον κόσμο του ιπποδρόμου. Μία ενήλικη γυναίκα βρίσκει ξανά μπροστά το παρελθόν της που νόμιζε ότι είχε αφήσει πίσω της. Ο Αρνώ ντε Παγιέ του «Θρύλου του Μάικλ Κολχάας» εμπνέεται από πραγματικά περιστατικά στη ζωή της σεναριογράφου Κριστέλ Μπαρτεβάς και παραδίδει μία ταινία με ένα ενδιαφέρον εύρημα -να βάλει διαφορετικές ηθοποιούς να ερμηνεύουν τον ίδιο χαρακτήρα-, αλλά το αποτέλεσμα είναι άνισο. Κάποιες από τις ιστορίες είναι πιο δυνατές από άλλες.

Σκηνοθεσία: Αρνώ ντε Παγιέ
Πρωταγωνιστούν: Αντέλ Ενέλ, Αντέλ Εξαρχόπουλος, Σολέν Ριγκότ




Raw

(3/5)

Νεαρή φοιτήτρια της κτηνιατρικής, χορτοφάγος, ξεκινά τις σπουδές της σε ένα βίαιο περιβάλλον που την καλεί να καταναλώσει κρέας. Σύντομα, η ίδια θα διαπιστώσει μια ακόρεστη επιθυμία για κρέας, την ώρα που ξυπνούν μέσα τις ερωτικές επιθυμίες. Σύντομα θα διαπιστώσει μια παρόμοια τάση και στην μεγάλη της αδελφή. Μία ταινία για τη βία και τον αδηφάγο χαρακτήρα της ένταξης στην κοινωνία με ενδιαφέρουσα φωτογραφία και κεντρική ερμηνεία από την Γκαράνς Μαριγιέρ. Η ταινία δεν είναι για ευαίσθητα στομάχια -λέγεται ότι στις Κάννες πολλοί έφευγαν λιπόθυμοι.

Σκηνοθεσία: Τζούλια Ντουκορνό
Πρωταγωνιστούν: Γκαράνς Μαριγιέ, Έλα Ρουμπφ



Ο Επιφανής Πολίτης

3,5/5

Διάσημος συγγραφέας, κάτοχος Νόμπελ Λογοτεχνίας, επιστρέφει στην γενέτειρά του για να τιμηθεί ως επιφανής πολίτης. Η μικροαστική λογική των συμπατριωτών του θα οδηγήσει σε ευτράπελα και θα τον φέρει αντιμέτωπο με το παρελθόν του και με όλα αυτά που προσπαθούσε να αποφύγει. Σαρκαστική και αστεία, η ταινία των Ντουπρά και Κον παίρνει την πολυκινηματογραφημένη ιδέα της επιστροφής ενός καλλιτέχνη στο σπίτι και της δίνει νέα πνοή σε αυτήν την γεμάτη φρεσκάδα -και πολυβραβευμένη- ταινία.

Σκηνοθεσία: Γκαστόν Ντουπρά, Μαριάνο Κον
Πρωταγωνιστούν: Όσκαρ Μαρτίνεζ, Ντάντι Μπριέβα, Αντρέα Φριγκέριο



Αναζητώντας την Αλήθεια

0,5/5

Πατέρας που θρηνεί για τον θάνατο του παιδιού του, καλείται να διαχειριστεί την απώλεια μέσα από μία συνάντηση... με τον Θεό σε μία καλύβα. Όχι μόνο τον Θεό (που έχει τη μορφή της Αφροαμερικανής Οκτάβια Σπένσερ), αλλά και τον Χριστό και το Άγιο Πνεύμα (μια νεαρή Ασιάτισσα) θα συναντήσει ο πατέρας στην προσπάθειά του να κατανοήσει την τραγωδία και να μάθει να προχωρά μπροστά. New age φιλοσοφίες και απλοϊκά ημί-θρησκευτικά τσιτάτα περιμένουν τον θεατή, σε μία ταινία που δεν μπορεί να συγκινήσει τον θεατή -αλλά δεν μπορεί και να του μάθει τίποτα για τη ζωή και τον θάνατο.

Σκηνοθεσία: Στιούαρτ Χάζελνταϊν
Πρωταγωνιστούν: Σαμ Ουόρθινγκτον, Οκτάβια Σπένσερ, Τιμ ΜακΓκρόου, Άλις Μπράγκα




Παράνομες Ζωές

(2,5/5)

Η οικογένεια Κάτερ ζει στο Γκλουσεστερσάιρ της Αγγλίας. Ο Τσαντ διχάζεται ανάμεσα στην αγάπη και τον σεβασμό για τον πατέρα του και στην ανάγκη να αποκοπεί από αυτόν και τον νομαδικό τρόπο ζωής του, προκειμένου να προσφέρει μια καλύτερη ζωή για τα παιδιά του. Μία ρεαλιστική απεικόνιση μιας κοινότητας εγκληματιών με ιδιαίτερο τρόπο ζωής, η οποία ζει για τις ληστείες και τα γρήγορα αυτοκίνητα. Εξαιρετική η χημεία μεταξύ του Μάικλ Φασμπέντερ και του Μπρένταν Γκλίσον σε ρόλο πατέρα και γιου, ωστόσο η ταινία μοιάζει σε στιγμές αμήχανη και χάνει γρήγορα τη δυναμική της.

Σκηνοθεσία: Άνταμ Σμιθ
Πρωταγωνιστούν: Μάικλ Φασμπέντερ, Μπρένταν Γκλίσον, Ρόρι Κινίαρ




Το Δέλεαρ του Διαβόλου

(3/5)

Οικογένεια χεβιμεταλάδων πηγαίνει να ζήσει σε σπίτι όπου έχει γίνει η δολοφονία ενός ηλικιωμένου ζευγαριού. Ο γιος του ζευγαριού αισθάνεται ότι έχει καταληφθεί από κάποιο δαιμονικό πνεύμα, ενώ ο πατέρας της οικογένειας αρχίζει να έχει οράματα που τον οδηγούν να δημιουργεί παράξενους και ανατριχιαστικούς πίνακες. Έξυπνο εύρημα από τον Σον Μπερν που ανατρέπει τα κλισέ που αφορούν τις σατανικές δυνάμεις σε μία ταινία που με διάρκεια μικρότερη της μιάμισης ώρας δεν προλαβαίνει να κουράσει τον θεατή. Ένα ενδιαφέρον δείγμα σινεμά τρόμου.

Σκηνοθεσία: Σον Μπερν
Πρωταγωνιστούν: Ίθαν Έμπρι, Σίρι Άπλεμπι, Κιάρα Γκλάσκο



Τα Στρουμφάκια: Το Χαμένο Χωριό

Στη νέα κινηματογραφική εκδοχή για τα «Στρουμφάκια» -ξανά σε κινούμενα σχέδια- ένας μυστηριώδης χάρτης βάζει την Στρουμφίτα και τους καλύτερούς της φίλους, τον Σπιρτούλη, τον Σκουντούφλη και τον Προκόπη σε ένα συναρπαστικό αγώνα μέσα στο -γεμάτο μαγικά πλάσματα - Απαγορευμένο Δάσος για να βρουν ένα μυστηριώδες χαμένο χωριό πριν τα προλάβει ο μοχθηρός μάγος Δρακουμέλ. Επιβάτες ενός τρελού ταξιδιού, γεμάτου δράση και κίνδυνο, τα Στρουμφάκια βρίσκονται μπροστά στην ανακάλυψη του μεγαλύτερου μυστικού σε ολόκληρη την Στρουμφοϊστορία.

Σκηνοθεσία: Κέλι Άσμπερι




The Great Utopia 

1917-2017. Ένας αιώνας από την Οκτωβριανή Επανάσταση. Το μεγάλο όραμα, το όνει­ρο, που συνεπήρε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη και σημάδεψε ανεξίτηλα ολόκληρο τον εικοστό αιώνα. H μεγαλύτερη ουτοπία, που γέννησε ποτέ η ανθρωπότητα. Το ντοκιμαντέρ The Great Utopia αφηγείται την πρώτη κρίσιμη διαδρομή (1917-1934) αυτού του οράματος. Αντιπαραθέτει, με απο­λύτως ηλεγμένα ιστορικά τεκμήρια, την πτώση του Τσάρου, την έκρηξη του «Οκτώβρη», την κυριαρχία των Μπολσεβίκων, τον εμφύλιο πόλεμο, την αποτυχία του «πολεμικού κομ­μουνισμού», την αναστροφή του Λένιν με τη Νέα Οικονομική Πολιτική (ΝΕΠ), την κολοσσιαία έκρηξη της σοβιετικής κοινωνίας σε όλους τους τομείς: κοινωνικές παροχές, ελεύ­θερο εμπόριο, αγροτική παραγωγή, εκπαίδευση, ρόλος της γυναίκας, τέχνη, ποίηση, λογοτεχνία, θέατρο, εικαστικές τέχνες, αρχιτεκτονική, μουσική, κινηματογράφος.

Σκηνοθεσία: Φώτος Λαμπρινός



in.gr





Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο Twitter

Σινεμά: "Το Κοστούμι" - Κριτική Ελισσαίου Βγενόπουλου

29 Μαϊου 2022, 21:11
Πρόβα επιβίωσης -Δεν είναι τέχνη είναι τεχνική, ψιθυρίζει ο ήρωας μας και εννοεί ότι χρειάζεται, ...

Σινεμά: Οι ταινίες της εβδομάδας από 28/4/22 - Κριτική Γιάννη Ζουμπουλάκη

29 Απριλίου 2022, 20:37
 – Λίαμ Νίσον χωρίς μνήμη Μια μόνο νέα ταινία ξεχωρίζει από σήμερα στις αίθουσες όπου ...

Όσκαρ 2022*: Οι ταινίες που πρωταγωνίστησαν - Του Ελισσαίου Βγενόπουλου

01 Απριλίου 2022, 20:44
Η «έκπληξη» που όλοι είχαν προβλέψει. Σε μια επιτυχημένη τελετή,  η ταινία  CODA  της Apple ...


Σχολιάστε το άρθρο:



συνολικά: | προβολή:

Newsletter
Email:
Λέξεις κλειδιά
Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0